Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~fiona39 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany13.10.2007 @18:50:00 ostatnio na stronie20.10.2010 @16:30:38



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze26 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~gregor2526    27.10.2007 @19:41:05
dzięki miłego wieczoru
_______
ZAPRASZAM DO SIEBIE ..

ZAJRZYJ TUTAJ :http://www.kati1305.digart.pl
~SX    18.10.2007 @22:35:41
tak jak życie fajne choć przerażające
_______
Niech sobie ten przypis przeczyta elita, że każda śmietanka na deser jest bita.
http://www.youtube.com/watch?v=wxgzSIvWMOo&feature=related
~AXXXA    18.10.2007 @21:30:16
dzieki za pcene
_______

Powtarzaj ludziom, których kochasz, że ich kochasz. Miłość ludzi żywi się dobrymi słowami. I starsi, i dorośli, i potężni łakną dobrych słów.


~SX    18.10.2007 @19:32:53
fiona ciekawy awatar
_______
Niech sobie ten przypis przeczyta elita, że każda śmietanka na deser jest bita.
http://www.youtube.com/watch?v=wxgzSIvWMOo&feature=related
~sandrusiastg    18.10.2007 @07:59:43
dzieki sliczne
_______
"Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód Twego smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość." ! ;*
~xAMGx    17.10.2007 @21:59:49
Cenie ludzi którzy przyjmują kytyke...jesli tak to mozna nazwac...Poprostu wytknołem wady a dzieki temu przy nastepnym zdjęciu juz tego mozesz uniknąć...robie to szczegulnie przy tych ktorzy zaczynają aby im wiecej przekazac...Nie ten tto nastepny bedzie dobry...
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt